torsdag 1 september 2011

Sjukstuga och tvåmånaderskontroll

Nu har även pappa insjuknat och ni vet hur det blir när män blir förkylda - inga ytterligare kommentarer. Men mamma och jag är fortfarande friska, peppar, peppar. (Eller friska och friska, jag har varit lite småtäppt fram och tillbaka i några veckor). Hursomhelst är det skönt att fly fältet ibland, idag tog mamma och jag en promenad till vackra Fiskebäck. Frisk luft gör gott för kropp och själ! 

Som ni ser på bilden har jag riktigt runda och goa kinder. Att jag inte precis är svältfödd fick jag även se i siffror igår på BVC då det var tvåmånaderskontrollen. Jag fick träffa en läkare som undersökte mig på olika sätt. Fick godkänt och viktmässigt är jag snarare en tremånadersbebis än tvåmånaders. (Och jag är ju inte ens två månader än). Bra att ha lite marginal om vi nu går mot sämre tider.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar