torsdag 22 september 2011

Guldkorn i vardagen

Trots min unga ålder har jag redan hunnit etablera någon form av vardag med rutiner och återkommande aktiviteter. Trivs bra med hur livet lunkar på, fast det finns ju alltid en risk för att man börjar bli hemmablind. Då är det bra när något oväntat händer - för ibland glimmar det till mitt i vardagen. Som idag på skötbordet - plötsligt så var de där! På skötbordet satt en massa klistermärken i olika spännande färger och former: Pandan, sköldpaddan, gossedjuret, rådjuret, kaninen och en rad andra bilder.

Som ni ser så var min fascination stor! Blandade förundran med glada joller för att hälsa på figurerna. Misstänker att jag om ett tag tycker att även dessa bilder är en del av vardagen. Men fram tills dess skall jag fortsätta jollra när jag ligger och får ny blöja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar