torsdag 8 december 2011

Blixtvisit

I onsdags kom en trevlig överraskning - farmor och farfar gjorde ett spontanbesök (bara några dagars varsel istället för flera veckors planerande..). De saknade Lydia och mig så mycket att de passade på när de hade en lucka i sitt annars ganska späckade schema. Trots att de är pensionärer har de rätt mycket för sig. Tur då att även jag hade en lucka, även jag har ju en hel del aktiviteter för mig. Är det inte musiklek så är det föräldragrupp, babyrytmik, babycafé eller babysim. Undrar vad farmor och farfars aktiviteter kallas? "Panschis-café, panschis-sim" etc? (Panschis är slang för pensionär om ni undrar). Hade varit roligt med ett studiebesök.


Pusseltjejen Lydia fick något att bita i (eller hur ska jag annars tolka 40-BITArs Bamsepussel?)




I vilket fall var det jättemysigt att ha dem här. Fjärde advent kommer de igen, det är planerat sedan länge. Längtar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar