onsdag 30 november 2011

Dra mig baklänges!

Sedan jag lärde mig vända från rygg till mage ogillar jag att ligga på rygg om inget roligt erbjuds (typ sång, rim och bus). Och idag kom ytterligare ett framsteg - jag hasade mig bakåt! Rotera runt magen har jag kunnat länge, men nu sköt jag mig bakåt en ganska ansenlig sträcka måste jag säga. Åtskilliga decimetrar, ja över en meter.  Hemligheten? Tror det var att mamma tog av mig strumpbyxorna så att jag fick bättre fäste..

Nu börjar det bli dags att plocka undan babygymmet, jag är redo att upptäcka större arenor!

PS. Dessutom tyckte sig även mamma och pappa se att jag tog mig några centimetrar framåt. Dock var det en bedrift som visade sig svår att återupprepa. Sedan bar det av bakåt igen.

Jag startade någon decimeter från bilen! (I ärlighetens namn var det den jag var ute efter...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar