söndag 6 november 2011

Swimming baby

Det har hänt så mycket att jag inte ens hunnit skriva att jag börjat simma, tre träningspass har jag hunnit med. Jag simmar klockan elva på fredagar, så tyvärr brukar inte pappa kunna vara med. I fredags kunde han dock följa med, men var inte med i plurret på grund av förkylning.

Hur som helst, jag gillar att simma. Jag plaskar så mycket med händerna att jag blir alldeles rödögd av allt vatten som kommer i ansiktet, just det är inte särskilt behagligt men jag kan ändå inte låta bli. Än så länge har jag hållit mig över vattenytan, men ibland hör jag en röst säga "nu kommer det vatten" och så hälls det vatten över huvudet så att jag får blunda och knipa med munnen.


2 kommentarer:

  1. Hej Rebecca! Vi har ju inte träffats live, men såg tydliga tecken av sin existens i somras! Hälsningar från andra simglada inte västkustbor men dock Frösöbor!

    SvaraRadera
  2. Hej! Ja, vi har ju bara "hörts" men inte "setts". Hoppas det blir ändring på det inom en snar framtid. Men jag har ju förstått att det är ett visst avstånd mellan västkusten och Frösö..

    SvaraRadera