tisdag 30 augusti 2011

Inskolning

Nej, det är inte jag som ska skolas in på förskola. Det hade varit i tidigaste laget. Jag skolas fortfarande in i livet utanför magen här hemma. Men Lydia skolas in, det började för en vecka sedan. Det har gått jättebra, men idag är hon hemma snuvig och hostig. Jag var med lite grann i torsdags förra veckan och inspekterade, ville ju se hur hon har det. Fin-fint verkar det, kommer dock att sakna henne de 15h hon är borta i veckan.

När hon är borta har mamma och jag lite tid till att gå på babyrytmik, babysim, babycafe och bara ta det lite lugnt. En och annan promenad lär det också bli, som här på bilden ifrån förra veckan. Det var varmt och skönt och jag fick åka i "öppen vagn". Annars har det regnat och åskat mycket den senaste tiden. Ganska mysigt med regnet som smattrar mot rutorna..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar