måndag 22 augusti 2011

Att dela vardagen med Lydia

Jag har i efterhand förstått att jag föddes in i semestertider. Att vara tillsammans dygnet runt hela familjen hör visst inte till det normala, även om det för min del gärna hade fått vara så.

Förra veckan kom vardagen in i mitt liv, för förra veckan började pappa jobba. Att vara hemma i vårt hus hör till vardagen. Att göra lite utflykter hör till vardagen. Att vara med Lydia hör till vardagen. Vi brukar leka, busa, gosa. Hon läser för mig, kramar mig, pussar mig, gungar mig (när jag är i babysittern) och hjälper mig att träna på att lyfta huvudet. Här är lite bilder från vår vardag.







2 kommentarer:

  1. vad mysigt ni ser ut att ha det och vilken snäll storasyster du har!
    vore kul att träffa dig i verkligheten nån gång snart =)
    /Sager

    SvaraRadera
  2. Ja, mysigt är det! Jag vill också träffa dig, du är välkommen hit, för jag får inte åka buss själv än. Kom bara kom!

    Kram Rebecca

    SvaraRadera