måndag 1 augusti 2011

Här händer det grejer!

Radarparet Amanda och Lydia
Fredagen var en hektisk dag. På förmiddagen kom Lydias kompis Amanda och hennes mamma och vi gick allesammans till Torpets lekpark. Jag sov gott i vagnen. Sedan var det dags för BVC, även Lydia följde med för att mätas.


Visst kan man skönja ett litet leende? 

Jag gör verkligen skäl för att kallas Rebecca Raketen - sedan jag föddes har jag på tre och en halv vecka gått upp ca1kg och växt 6cm! Till och med den luttrade BVC-sköterskan var imponerad.

På kvällen kom Axel och Agnes med sina föräldrar Sara och Peter och hälsade på. Det grillades, lektes, sjöng och dansades - jag sov. Det var fruktansvärt varmt ute, jag vaknade först när det blev lite behagligare för att hälsa på alla. (Kvällen innan var jag dock vaken nästan hela tiden, så än följer mina sovvanor inga mönster).


Lydia anförtros att öppna presenter jag välkomnas med, hon brukar säga "Lydas" men innerst inne vet hon nog att det är "Beccas". 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar