tisdag 30 augusti 2011

Babygym och babymassage


Idag öppnar ett nytt gym i Lysekil, Sportlife. Min veckopeng räcker dock inte till ett träningskort där, men jag deppar inte ihop för det - ett babygym har nämligen burits ned från vinden här hemma. De senaste dagarna har jag tränat flitigt i denna och ler förtjust mot de roliga figurerna som hänger i den.

Igår åkte mamma och jag till BVC, inte för att mäta och väga mig som vi brukar, utan för att jag skulle masseras. Fick prova på allt från indisk mjölkning till rumpavslappning. Det var bara en bebbe till där förutom jag, de andra hade nog missat att det hade börjat. Men vi ska bara vara fyra-fem bebisar totalt så det blir ett ganska litet gäng. Mysigt var det, jag jollrade och njöt, denna gång var det benen som fick sig en omgång. Fem måndagar ska vi träffas får se vad vi får prova härnäst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar