lördag 9 juli 2011

Välkommen till min blogg

Det tog några dagar. Men nu har mina föräldrar äntligen förstått vad jag heter - Rebecca Sara Elisabeth. Jag föddes 23:48 tisdagen den 5 juli på Mölndals BB. Längden var 50 cm och vikten 3810 gram. (Exakt varför minuterna, centimetrarna och gramen är så viktiga förstår jag inte riktigt, de ändras ju hela tiden ändå.) Min mamma heter Helena, pappa Per och storasyster Lydia.

Här på denna blogg kommer ni att kunna följa mig under mitt första levnadsår. Det är en familjetradtion som jag tar efter min storasyster. Ni kommer att få ta del av mina tankar, upplevelser och vardag - allting sett genom mina ögon.

Välkomna!

3 kommentarer:

  1. Välkommen till världen lilla Rebecka. Jag kommer följa din blogg:-) Du är ju söt som socker:-) Och jag tycker nog du är lite lik din storasyster:-)

    Du måste hälsa mamma och pappa och ge Lydia en jättestor kram.

    SvaraRadera
  2. Rebecca var det! Och lilla Lydia är redan storasyster...

    Djungeltelegrafen gick lite långsamt men Jonatan tycker det är kul med ännu en julikusin (oktober har varit lite överbelastad). Grattis grattis - kort kommer från kusinerna i B-näs.

    SvaraRadera
  3. Vilken ljuvlig liten Rebecca!!
    Ska bli roligt att läsa om livet i familjen Wallin!

    SvaraRadera