fredag 15 juli 2011

Besök

Efter att jag kom hem till Lysekil har jag haft lite besök. En del oväntade, andra lite mer väntade. En kort sammanställning så här långt:

* Storasyster har kommit på besök i min säng. Trodde det var lite av en privat sfär men det tänkte inte hon. Hon älskar att klappa mig.  Tur då att jag trots min unga ålder redan har en ordentlig frisyr. (Ibland får jag även någon puss av henne, men det hör till undantagen.)
* Benjamin, Samuel, Alice och Hanna var på besök. Men då kunde jag inte möta dem för jag var upptagen med annat. Så de får jag träffa någon annan gång. Dock fick de se några bilder på mig och jag var "Naw". För er som är lika gamla som mina föräldrar eller äldre så kan jag meddela att det betyder typ "gullig". Stilpoäng till Alice som gissade rätt på mitt namn direkt.
* Familjen Enanders (grannar) var här en afton. 
* Martin och Hanna har här i torsdags. Hanna (eller Panda som storasyster kallar henne) var en höjdare på att bära mig.
* Anders och Annika var på besök idag. Själv var jag dock väldigt trött (tog en lång siesta) men jag får ju träffa dem igen på måndag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar