onsdag 20 juli 2011

Pensionat Sörgraven

Snacka om att jag fötts in i en tid av födelsedagsfirande och presenter. Min födelsedag har firats och firas fortfarande, Lydia har firats och mina kusiner Jonatan och Knut har hunnit fylla år sedan jag gjort entré.

Och igår blev jag ytterligare bortskämd. På eftermiddagen åkte nämligen mamma, pappa och jag hem till Maria på Sörgraven utanför Henån medan Lydia stannade kvar hos farmor. Där träffade vi en massa snälla människor som välkomnade mig till världen. En av dessa var en liten Alice, snart 1,5 år, det var en charmig liten tjej som var tyckte det var kul med en bebis. Ibland räcker det bara att finnas till!

De andra såg ut att äta gott, vi tog en liten promenad till vattnet, det fiskades krabbor och vi hade det allmänt trevligt. Kan verkligen rekommendera Pensionat Sörgraven!

Insvept i en filt jag precis fått


Pappa och jag tittade på när Anders fiskade krabbor - även stora pojkar kan tycka sådant är kul

Johanna, Joakim, Annelie, Maria och Alice hänger vid bryggan

..liksom en sjöstjärna

Modiga Alice klappade och höll i krabban

1 kommentar:

  1. Tack för att du kom och hälsade på Rebecca.
    /Maria
    P.S. Pensionatet är bara öppet för speciellt inbjudna :-)

    SvaraRadera