måndag 16 januari 2012

Fragment

Några bilder från senaste tiden..
Vi har städat bort julen


Vi har haft besök av Lydias faddrar Hanna och Martin

Vi har besökt vår kära lekpark
Lydias leksaker går inte säkra längre, jag hugger som en kobra 
Åker numera i "toddler"-sits i syskonvagnen


Har hämtat ut presentbok på biblioteket och anmält mig till Sagostund för bebisar

Söndagspromenad med familjen

Varit med Lydia på hennes 2,5års kontroll. Perfekt, nu vet jag vad jag ska plugga på..

Det kom lite snö.. som sedan försvann lika fort

Marcus Hellner gjorde en grym insats i Tour de Ski och slutade tvåa. Skidor är vad Lydia kallar "mammas Bolibompa". Jag älskar allt på TV, tyvärr gör mina föräldrar allt för att jag inte ska få titta.. men ibland så, korta glimtar får jag.. 

Har även varit på bebisträff hemma hos Neo och varit på långhelg i Göteborg. Pappa åkte till USA och vi övriga i familjen umgicks med farmor och farfar.

I Göteborg fick jag hänga med på sightseeing. Mamma är inte så bra på att hitta i Göteborg om man säger så, trots att hon lånat GPS från farmor och farfar. Men vi hittade till slut både till Evelina i Majorna och Annelie i Askim och träffade flera trevliga människor. Och igår vinkade vi hej då till farmor och farfar, var ganska lätt denna gång då vi träffar dem redan på onsdag igen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar