torsdag 27 oktober 2011

Så mycket som hänt..

..så litet jag skrivit. Utöver kusinbesök och dop så är detta lite kort om vad jag inte hunnit skriva om:

*Jag fick uppleva kanelbullens dag - först på musiklek där bullar serverades, sedan hos vänner där bullar bakades, vilken ljuvlig doft!
*Jag var på BVC och blev vaccinerad (5 oktober)
*Jag träffade föräldragruppen första gången (bebisgruppen?), har hunnit träffa dem en till gång dessutom
*Umgåtts med familjen Balldin
*Var med i kyrkan på gudstjänst och efterföljande skördefest/aktion. Höll bokstavligen på att blåsa bort mellan kyrkan/församlingshem, församlingshem/bil.
*Varit med på babyrytmik och musiklek
*Haft besök av Randi som numera flyttat tillbaka till sitt hemland Norge
*Även Magdalena kom och övernattade en natt
*Jag var med på Lysekörens 25-årsjubileum
*Plus en massa annat smått och gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar