onsdag 11 juli 2012

Barnkalas!

Förra måndagen hade Lydia och jag gemensamt kalas - innan någon av oss egentligen hade fyllt år. Det är ju så bra så att några av våra kompisar har samma föräldrar, perfekt ju!

Som alltid när det är barn i farten blir det fullt ös. Vi började inne och slutade ute. Det blev en blöt fest för min del - jag siktar ju alltid in mig på vattenbanan så fort jag kommer ut.

Som grädde på moset fick jag fina presenter också. Tack alla som kom och förgyllde Lydias och min dag!

Albin och jag i samspråk

Glad Lydia lyckades blåsa ut alla ljus på sin mjölkchokladtårta

En tårta av norska lappar

Snabbt slukade jag hela.. trodde alla.. 

..tills de såg varför den försvunnit så fort.. 

Älskar att vara mitt i händelsernas centrum


Även trendkänsliga Amanda hade snappat upp att det är mörkblått med prickar som gäller i år.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar