lördag 24 mars 2012

Blixtvisit

Idag kom Lydia tillbaka, hurra! Så roligt när hon är hemma och springer omkring, jag försöker hänga på så gott jag kan. Och jag kan bättre och bättre, har fått riktig sprutt på krypandet nu!

Hur som helst så kunde Lydia inte åka buss från Göteborg alldeles ensam, ännu mindre åka båt eller flyg (även om hon gärna velat). Nej, istället fick hon skjuts av farmor och farfar, vilket gjorde att jag också hann träffa dem lite grann - vilken bonus!

Lydia var eld och lågor när hon berättade om allt hon varit med om. Mest spännande verkade en utflykt till Slottsskogen varit där hon sett en salig blandning av djur som sälar, påfåglar och getter. Tänk när jag blir lite större och också får vara med farmor och farfar på tu man hand, det verkar vara grejer det!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar