måndag 20 februari 2012

På spaning

Som en skadeskjuten hund drar jag mig runt på vänster arm med höger arm som pendel. Snabbt tar jag mig från utrymme till utrymme, oftast på jakt efter något med bra tuggmotstånd. Gärna plast, typ en blöja som ligger och skräpar, eller ett papper som ramlat ner från Lydias ritbord. Gillar när det luckras upp i munnen, dock är oftast mamma eller pappa där när jag precis ska ta mig en munsbit. Istället erbjuder de en leksak, men liksom jag hellre äter papper än vanlig mat, leker jag hellre med riktiga prylar än leksaker.

Eftersom jag varit lite dålig på att blogga på sistone har bilderna någon vecka eller två på nacken, men så värst mycket har jag inte åldrats sedan dess. Hm, åldrats har lite dålig klang tycker jag. Mognat, utvecklats eller vuxit låter kanske bättre?

Vad finns för spännande i kojan under trappan tro?

På väg till min favoritplats..

..farstun där syskonvagnen står. Det är tidningspappret jag är ute efter. Love it! 

2012-02-10 satt jag så här fint, hade satt mig upp på egen hand. Disktrasan är oanvänd kan jag meddela den känslige. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar